Poštovanje svima…
Odmah na početku za bolje razumijevanje mene i situacije u kojoj se nalazim moram objasniti kako sam došao do ‘sadašnjeg’ trenutka i pisanja ovog oglasa… dakle, vraćamo se u prošlost!
Nedjelja (prije otprilike dva mjeseca) mirno poslijepodne, gospođa (tako ću je oslovljavati) na mobitelu, ja pijem pivo i gledam film, kuliranje i onda grom iz vedra neba…
Gđa: E, ovaj, baš nešto razmišljam koliko sada na tržištu vrijedi tvoja kamatarka?
Ja: ?!? Molim?
Gđa: Samo razmišljam, aaa koliko si do sada uložio u auto?
Ja: Paaa, nemam pojma (a, ne ne znam koliko sam uložio)!
Gđa: A, jel znaš možda koliko ćeš još uložiti?
Ja: (sada sam već lagano uznemiren, ali odgovaram)… a, ne znam, možda još 5.000-10.000€, neću stati dok ne bude kao nov!
Gđa: Ok, izvoli naći auto do 10.000-15.000€ ja ću ti ga kupiti, ne želim da više ulažeš u ‘taj’ auto, TRUDNA SAM!
Ja: Ako me sada nije…
Dva dana nakon razgovora, gospođa dolazi kući, izvoli novce ja sam svoje ispunila, red je na tebi!
Kao što vidite, situacija je bila krajnje ozbiljna, za dva tjedna sam našao auto, noviji, bez ulaganja i kupio ga (iako ja volim stare gare sa okruglim svjetlima) i sada dolazimo do sadašnjeg trenutka i koliko god odgađao ovaj trenutak znao sam da će taj trenutak i DOĆI, a sa njim dolazi i POANTA ovog oglasa, a to je da ja ‘ovaj’ auto nisam planirao prodati (pa skoro nikada) ali znam sebe, a evidentno da me poznaje i gospođa i jednostavno ne mogu iskulirati ljubav prema ‘tom’ autu, a to znači da ne mogu iskulirati niti ulaganje u istog…
Prodajem BMW e34 TOURING.
-525td (85kw/115ks).
-1994.g.
-World Cup Edition.
-662.000 km (original km).
-Automatik.
-Bez hrđe.
-NIKADA KARAMBOLIRANA!
Auto sam kupio 2018.g. na preporuku od provjerenog čovjeka koji poznaje vjerojatnu svaku kamatarku u Hrvatskoj, specifična je jer je nekakva edicija iz 1994.g., (World Cup Edition 1994) navodno za talijansko tržište gdje je i kupljena, a zanimljiva je i zato što je prijelazni model iz
prefacelifta u facelift (ima manje retrovizore, usku haubu i žmigavce u blatobranima) takva je izašla iz tvornice, meni osobno je najvažnije da nije bila karambolirana, da je original i naravno da je Touring, cool faktor na 100 (kada ste zadnji put vidjeli kamatarku karavana?)
Čim sam ga kupio krenulo je ulaganje i pokušati ću kronološki sve posložiti, pa krenimo redom…
-Reparirana Bosch pumpa. (2018).
-Ugrađen drugi kompresor klime, dobio sam ga sa autom (2018.).
-Napravljen veći servis (ulje, svi filteri, vodena pumpa, mikroremen, zatezač, rolice, lanac nisam mjenjao (2018).
- Vlasnik prije mene je polakirao pragove i prednji branik u boju auta, po uzoru na facelift, a meni se to nije sviđalo, pa sam to vratio u tvorničko stanje, lakiranje pragova i donjeg dijela branika u crno, vratio narandžaste žmigavce i kupio dva originalna znaka (hauba i gepek) jer su stari izblijedili (2018).
-Kupio sam ga u 10. mjesecu i naravno da me odmah dočekala registracija, bilo sve super, ali slabo su se vidjeli kilometri na satu (pixeli) i ‘onaj’ hibrid me pustio, ali me izmasakrirao, pa sam nabavio najbrže što sam mogao drugi kilometar sat, ali taj sat je imao 353.000 km, a moj 645.000, a sada i na tom satu lagano pixeli odlaze (2018).
-Promjenjena instrumentna tabla (stara je imala pukotinu, smetalo mi je) kupio identičnu kao moju, navodno super stanje, a kada je došla i kada sam je vidio nisam mogao dočekati da je zapalim, doslovno sam je zapalio, pa ajmo dalje u potragu, nađem drugu, kao nova, ali ova ima suvozački airbag, a moja nema i još je prije facelifta, ali toliko je bila savršena da sam je kupio, po ugradnji je promjenjen i kiler kabine (2019.).
-Promijenja cijelokupna instalacije u gepeku, to im je mana (2019.).
-Promijenjena prednja sjedala, stara su bila u super stanju, ali prošli vlasnik ima navodno 150 kilograma, pa se malo ukrivilo, stavio sam druga M-Tech, nekada u prošlosti ih je netko tapacirao, ali bolje da nije (2019.)
-A sada kada sam promijenio prednja sjedala, paaa hajde da promijenim i zadnju klupu, stara je bila u super stanju, ali nije imala naslone za glavu, dalje znate, nalazim savršenu i lagano ugradnja (2020.)
-Promijenjena unutrašnjost gepeka, jer je na staroj netko prolio nekakvo ulje i niti sa dubinskim čiščenjem se nije izvuklo, živciralo me, pa rekoh da promijenim sve, podnice, bočne stranice (2020.)
-Presvučen volan, promijenja ručica mjenjača (2020.)
-Kupljen originalni radio (2020.)
-Kupljeni originalni (kao novi) tepisi (platneni)(2020.)
-Druge felge, rabljene, ali kao nove, style 32 17”, sve četiri iste, pa odmah i nove gume Nexen N Fera 235/45 17”, balansiranje i optika (2020.)
-Kompletan novi ovjes , SVE što spada u ovjes jednog automobila, ramena, stabilizatori, seleni, balans štange, upornice, jedino nisam promijenio selene zadnjeg mosta, nakon rada naravno obavezno optika (2021.)
-Novi set amortizeri/opruge Lowtec 40/30, nove kape amortizera i naravno opet optika (2021.)
-Novi zadnji brisač i stavljene druge originalne lajsne u odličnom stanju, one koje idu na sva vrata i blatobrane (2021.)
-Nove originalne U.S. lajsne (sve četiri) i pozicije (2021.)
-Promijenjen mehanizam prednjih brisača (2022.)
-Novi amortizeri haube, novi amortizeri gepeka (2022.)
-Ugrađen drugi automatski mjenjač sa auta od 120.000 km, stari je počeo klizati iz druge u treću brzinu (2022.)
-Novi ventilator kabine (2023.)
-Novi grijači, svih 6 (2023.)
-Novi akumulator (2023.)
-Stavljen drugi turbo sa istog onog auta od 120.000 km, stari je lagano slinio (2023.)
-Repariran alnaser i repariran alternator (2023.)
-Za vrijeme rekreacije frajer se na parkingu naslonio, javio mi se (svaka čast), sva sreća ništa strašno, napukao je prednji branik i lajsna, čak i nisam morao mjenjati (imam fotke) ali, sam promjenio jer sam išao preko njegovog osiguranja, uzeo sam drugi originalni čitavi rabljeni branik u istoj boji i ponovno ga prelakirao i naravno kupio novu originalnu lajsnu (2023.)
-Sva četiri nova diska i naravno nove pločice, nove pakne, ulje u kočnicama, nakon ugradnje opet optika (2024.)
-Novi ležaj prednjeg desnog točka (2024.)
-Nisam pisao, ali nadam se da se to podrazumjeva, svake godine izmjena ulja i filtera!
E, da… motor ne troši ulje, ne troši vodu, ne dimi, radi kao sat, kompresija savršena, pali na -20 iz prve, zacrnjenje na tehničkom 0.0!
Ufff, stigli smo do kraja i muka mi je lagano…
Naravno da sve što sam napisao možete i provjeriti, dovedite svojeg mehaničara, limara, možemo otići u Vašem trošku do ovlaštenog servisa, čak možemo otići u Bmw tvornicu i rastaviti cijeli auto, ništa ne sakrivam, želim da sve bude transparentno!
E sada ako ste kao ja (teški OKP-ovac) onda nema kraja, PONAVLJAM, nisam planirao prodavati auto i zato je i ostalo
još par stvari za riješiti, ali život priča priče i imamo životnu situacija koja se promijenila, a sa tom novonastalom situacijom promijenili su se i prioriteti, razlog prodaje je prestanak ulaganja, jer to je jedino kako ću prestati…
Naravno, ima auto mana, nije novi…
-Curka ulje tu i tamo, bez obzira što sam promijenio 100 crijeva, opet curka.
-Krov se lagano odlijepio, nije jako, ali vidi se.
-Lak se počeo ljuštiti na par mjesta i pod određenim kutom se vidi da je auto prošao tretman leda (nije kod mene i ne vidi se jako) i zato je plan bio polakirati cijeli auto!
-Auto ima sat od drugog auta, sada je na satu točno 370.100 kilometara, a ja sam 'taj' drugi kilometar sat stavio čim sam kupio auto, sat je tada pokazivao 353.000, to znači da sam za 6 godina sa autom napravio 17.000 kilometara, da prevedem, stari sat je imao 645.000 km i dodamo 17.000 km, dobijemo 662.000 (sve možete provjeriti na tehničkom) stari sat ide sa autom, navodno da ima garaža u Beogradu koja popravlja te pixele (i to je bilo u planu).
I sada zaključno na kraju oglasa, auto je stvarno u super stanju, ali nije za nekoga tko očekuje novi auto i kome smetaju kilometri, izrazito je atraktivan i super je baza za ubaciti M57 3.0, to je i meni prvotno bio plan, ali ovaj motor za 115 konja ide kao metak i nikada me nije ostavio, tako da to nikada nije došlo iako sam već bio dogovorio ugradnju…
U auto sam kao što vidite ulupao hrpu love, po mojoj računici oko 10.000€ (ne računam kupovinu auta) osobno ne znam promijeniti žarulju, pa je dio novaca otišao i majstoru za ruke.
-Auto mi je služio kao daily auto (za odlazak na moreno i putovanja sam koristio svoje druge automobile) a odatle i 17.000 kilometara u 6 godina, a umjesto da sam si kupio Twingo za svaki dan i imao auto da ne znam da ga imam, ja sam odlučio patiti.
I na kraju, samo da Vam se zahvalim što ste odvojili svoje vrijeme za oglas+moju verbalnu bljuvotinu, ugodan nastavak dana i sve najbolje!
P.S. Molim bez objave na društvenim mrežama, hvala.
P.S.2. Cijena nije fiksna.
Update: Registriran do 18.10.2025.
Denis.098/903 28 30.